Otklonjen kvar na magistralnom vrelovodu
11.01.2021 - Objava Odluke o izboru najpovoljnijeg ponudjaca po tenderu broj 34-10-2020 NABAVKA HTZ OPREME 11.01.2021 - Kvar na magistralnom vrelovodu kod Mašinske škole
Prijava kvarova
Ako želite da prijavite kvar na kućnoj podstanici ili reklamirate kvalitet grijanja, molimo Vas da popunite i pošaljete ovaj formular.
Uneseni podaci se provjeravaju i prihvataju se samo validne Prijave.
Po prijemu i provjeri Vaše Prijave tehnička ekipa održavanja Centralnog grijanja će, ako je u pitanju kvar na podstanici, izaći na teren, utvrditi činjenično stanje i u najkraćem roku otkloniti problem. Informacije o statusu kvara na Vašoj lokaciji možete vidjeti na
naslovnoj stranici (Stanje sistema).
Ukoliko je problem samo kod Vas u stanu, Vama će se telefonom javiti radnik Centralnog grijanja sa kojim ćete se dogovoriti o eventualnom mjerenju temperature u stanu i o postupku za rješenje problema.
Napominjemo da Centralno grijanje nije nadležno za curenje kućnih instalacija (radijatora, cijevi u zgradi i sl.), tako da Vas molimo da ovu vrstu problema prijavite Upravitelju koji održava instalacije u vašoj zgradi.